perjantaina, kesäkuuta 01, 2007

etsitään miestä!

Yritin kaupitella itseäni, en siis sellaisessa mielessä! Vaan ajattelin löytäväni itselleni seuraa. Älykästä prinssirohkeaa, joka karauttaa ikkunani alle valkoisella ratsulla ja kiipeää sisään palmikoitani pitkin ja pelastaa minut. Ja joka on kamalan rikas.

Hei!
Olen melkein kolmikymppinen naisihminen. Etsin sinua elämäni mies jakamaan tunteitani
kanssani.
Minulla on kissoja.
Olethan rehellinen ja huumorintajuinen. Ymmärräthän huumoriani ja itse kerrot vain juttuja joista minä pidän. Kerrothan minulle rehellisesti kaiken, mutta kuitenkin kestät sen vaikka minä en aina ihan rehellinen olekaan. Varsinkin silloin kun olen shoppailut meidän ruokatilin tyhjäksi.
Omaathan herkemmän puolen ja olet valmis lohduttamaan minua, kun maailma kaatuu päälleni. Olet kuitenkin tarvittaessa vahva mies rinnallani, jota ei turhat tunteet hetkauta.
Toivon, että pidät erikoisesta vaatemaustani ja sisustustyylistäni, etkä loukkaannu vaikka haluankin uudistaa sinun vaatevarastosi ja sisustuksesi.
Olethan joustava ja ymmärrät jos en halua nähdä sinua pariin viikkoon ja nukun eri huoneessa, koska seurasi ahdistaa.
Olethan valmis sitoutumaan, ja olemaan vain minun loppuelämäsi.
Toivon myös, että vastaat tekstiviesteihini, koska muuten tunnen iteni erittäin hylätyksi ja taas maailma kaatuu päälleni.
vietämmehän juhlapyhät niinkuin minä haluan.
Ethän harrasta mitään seuraavista: golf, tupakanpoltto, viinan juonti, huonot vitsit, rumat vaatteet tai elitismi.
Olethan minulle selkärankainen vahva mies, etkä mikään nössö.
Mutta osaat rakastaa minua hellästi ja tunteella.

Nimim. juhannus morsian

Ei muuten natsannut, miksiköhän?
No, ehkä seuraavassa elämässä...

:) homssu

Ei kommentteja: