maanantaina, kesäkuuta 11, 2007

ootsä raskaana!?!?!

Niin, niin se vain on.
Tuo lause on liiankin tuttu. Se tulee tietyssä tilanteessa ja aivan tiettyjen ihmisten suusta. Se pongahtaa esille niiden naisihmisten suusta, joiden omat lapset ovat osapuilleen minun ikäisiä.
Se lause esitetään vastauksena mihin tahansa asiaan.
Annan esimerkkejä valoittaakseni asiaa:
- Mulla on vähän pahaolo, ni mä en uskalla tulla töihin tänään.
- ootsä raskaana?!?!

-Mulla on vähän kurkku kipee, varmaan joku tauti iskemässä..
- Ootsä raskaana?!?!

-Mä olen jotenkin laihtunut, toisaalta viimeviikolla olin varma, että olen lihonnut...
-Ootsä raskaana?!?!

-Hitsi, mulla on isovarvas kipee, jotenkin kompastuin ja astuin sen päälle eilen.
-Ootsä raskaana?!?!

Joo, olen mä, sen isä on pyhä henki tai sitten mä olen syönyt liikaa puolukoita. Ja pam!
Onhan se jännää, jos joku on raskaana, uutta elämää ja blaa blaa. Mutta, kun suurin osa näistä kyselijöistä on erittäin tietoisia elämäntilanteestani. Niin olen sitoutumiskammoinen ja en todellakaan elä vakituisessa parisuhteessa. Vai kuvitellaanko, että harrastan seksiä ilman ehkäisyä kaikkien vastaantulevien kanssa, koska minä haluan tehdä isättömän lapsen ja huolehtia siitä itse ja yksin. Niin ja onhan ne kissat....
Unelmani!!!!
Oli vaiva mikä tahansa, aina saa vastaansa tietäväisen hymyn, ja sen kysymyksen. Oletsä raskaana!?!?!?
Tiesittekö, että raskaudenoireita voivat olla: kipeä kurkku, kurkunpääntulehdus, oksennustauti, kuume, jos haluaa aamukahvia, jos ei halua aamukahvia, jos syö enemmän kuin normaalisti, jos syö vähemmän kuin normalisti, lihoaminen, laihtuminen, huonotuulisuus, hyvätuulisuus, sisustaminen, siivoaminen, sekaisuus, hajamielisyys. Tai mikä tahansa normaalista poikkeava.
Olkaa siis varuillanne, koskaan ei voi tietää.
Kuinka monelta, vakituisessa parisuhteessa elävältä udellaan jatkuvasti, oletsä raskaana- asiaa? Niin, eihän se ole jännää, eikä palkitse uteliaiden tiedonjanoa, jos isä on tiedossa. On kuitenkin aika normaalia, että vakituisessa parisuhteessa eläville, ehkä jossain vaiheessa ilmaantuu perheelisäystä. Minulle se ei ole normaalia.
Se on niin jännää, se minun elämäni.

:) Homssu

2 kommenttia:

lbw kirjoitti...

Hui, tulee fläsäri noista raskausehdotuksista, joilla voi selittää kaikki maailman oireet mitä ihmisestä löytyy, mun yläasteen terkkariin. Jos olit tyttö, ja menit valittamaan vaikka korvakipua, se sai ehdotettua tota raskaana olemista. Pojat sai kaikkiin vaivoihinsa hiilitabletteja. :D

Anni kirjoitti...

:) :) :) Ihanaa, etä joku muukin on törmännyt samaan ongelmaan...
Kyselyt saa myös loppumaan vastaamala: "Joo, sieltä tulee kolmoset ja susta tulee niiden äitipuoli, koska sun mies on niiden isä!"
Tämän jälkeen voit kyllä olla varma, että sinulta ei koskaan enää kysytä yhtään mitään.

Muuten, tehokkaita nuo hiilitabletit :) Paraneekohan niillä raskauskin...
:):):)