maanantaina, kesäkuuta 04, 2007

tekstiviestit

Eräästä puhelimesta lähetetyt teksitiviestit, ( en millään muotoa tunnusta sen olevan minun pulelin):

lähetetty 9.27
" Mä rakastan sua"
lähetetty 9.45
"Rakastax sä mua viäl?"
lähetetty 10.03
" Onx kaikki hyvin?"
lähetetty 10.23
" Mixet sä vastaa, onx joku hätä?"
lähetetty 10.54
" Hei, vastaa nyt, et mä tiän et kaikki on ok?"
lähetetty 12.45
" Et sä rakasta mua enää?"
lähetetty 13.25
" kyl mulle voi ihan suoraankin sanoa, jos et sä enää rakasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
lähetetty 14.01
" onko sulla joku toinen, ja sä et vaan kehtaa kertoa?"
lähetetty 14.45
" siis tämän arvonenko mä sulle olen? Sä olet yx paska :("
lähetetty 15.25
" Siis mä rakastan sua, anteex, vastaa, mikä sul on?"
lähetetty 16.07
" siis, vittu jätkä ei vastaa edes mun puheluihin, vittu oonko mä tän ansainnut ja mä rakastan sua ja kaiken mä olen sulle antanut, sä olet mun elämä. Mä rakastan sua. Mikä on? Kyl mä edes sen olen ansainnut tietää??????"

Vastaus kyseiseen yksipuoliseen viestittelyyn saapuu:
lähetetty 17.02
" Siis anteex, kulta mä olen tehnyt töitä koko päivän ja puhelin oli mun pukukaapissa. Soitan kun pääsen töistä. Pusu :)"

Vastaukseen annettiin myös vastaus:
Lähetetty 17.05
" Onko sun työ tärkeempi kuin mä, et viittis vaivautua päivän aikana katsomaan, jos mulla o vaix jotain asiaa. Tosi huono selitys, sulla on tietysti joku toinen. Mä rakastan sua. Vittu sä olet paska. nyt mä olen niin rikki ja hylätty, mä luulin et sä rakastat mua. Painu jätkä helvettiin. Mä en enää koskaan halua nähdä sua!"
lähetetty 18.05
" Mix et sä soita, mä rakastan sua. Et sä kuitenkaan rakasta mua enää."

:) Homssu

1 kommentti:

lbw kirjoitti...

:D

Aika hyvin kuvattu kyllä, syyllistynyt itsekin samankaltaseen meininkiin!