tiistaina, heinäkuuta 31, 2007

Huijattu nainen

Minua on huijattu. Olen siitä katkera. En periaatteessa huijauksen vuoksi, vaan siitä, että ensin minut tehtiin riippuvaiseksi ja sitten addiktioni kohde otettiin pois. Olen onneton.
Kaikki alkoi hyvin viattomasti. Ostin itselleni digiboxin. Taivuin suurvallan edessä ja seurasin muuta kansaa kuin narussa talutettu muuli. ( Ja telkkarilupakin nousee). Tarjouksena sain kaupan päälle, sellaisen kanavapaketin 2 viikoksi ilmaiseksi. Ja jos sitten haluaa sen, saa maksaa taas omaisuuden. Mielestäni televisio on muutenkin ikävä passiuttaja, jonka orja minäkin olen. Kuka nyt maksaisi vielä lisäkanavista?
Mutta ilmaiseksi, hei kyllähän se nyt käy....
Viritin koneen ja tadaa 150 kanavaa. Ei se muuten minua kiinnostanut, mutta ne leffakanavat... Koukutuin, kerkesin katsoa viikonloppuna, harry potterin, narnian tarinat, jali ja suklaatehdas, brokeback mountainin ( se oli ihana leffa, suosittelen) ja Matin. Sekä kasan Heroes sarjan jaksoja ja muuta sälää...
Tänään, kauheana sadepäivänä päätin antaa itselleni luvan, mennä kotiin tulonjälkeen päikkäreille ( aloitin työt klo 6:15) ja sen jälkeen maata töllön edessä ja katsoa leffoja.
Nukuin päikkärit, sitten telkkari päälle ja JUMALAUTA... Leffakanavien kohdalla ruutuun tulee lukemaan: ei oikeuksia. MITÄ VITTUA! ( Kiroilu on merkki koukussa olemisesta), räplättyäni konetta hetken, eikun soitto asiakaspalveluun.
Esitin ongelmani, kädet täristen ja kuola suupielestävaluen, kamalissa vieroitusoireissa.
Puhelimen toisessa päässä oli pirteä mukava nainen, joka kuunteli ongelmani ja sitten tutkittuani tietojani, iloisesti ilmoitti:
-Eikun sul on vaan tää yks kanavapaketti, mut joskus käy niin, että kun kortin asentaa laitteeseen, näkyy kaikki maksulliset kanavat kaksi päivää.
-Miksi ei kukaan sanonut mulle?!?!( Nyyhkin jo tässä vaiheessa)
-Ei me viittitä asiakkaille kertoa, kun ei sitä aina tapahdu:):):):)
-Mutta kukaan ei sanonut mulle......:(:(:(:(
-Niin, se vaan on niin, Kiitos soitosta näkemiin.

Minua on huijattu, annettiin vähän ja sitten vietiin pois.
Suljin television ja lähdin shoppailemaan.
Ja sitä paitsi kun olin päikkäreillä näin kamalaa painajaista, humalaisista vanhoista miehistä, jotka välttämättä halusivat halailla minua. Sekä eräistä kamalista syntärijuhlista.

Homssu

Ei kommentteja: