tiistaina, huhtikuuta 22, 2008

Kyselyhaaste..

... En pidä näistä haasteista kamalasti, mutta koen suurena kunniana, että minulle sellainen silti heitettiin. Kiitos väsyneen lanssarin.

Joten alittakaamme!:)

1.Kuinka monta blogiviestiä olet kirjoittanut?

192 on tullut kirjoitettua tilaston mukaan ja jos tietysti tämän lukee mukaan 193. 11 kuukauden aikana.... siinä ajassahan kerkeää pyöräyttää jo muksun, siis jos haluaa sellaisen.

2. miksi aloit kirjoittaa omaa blogia?

Rakastan kirjoittamista. Tämä on minulle suurta terapiaa, sen terapian lisäksi mistä maksan maltaita. On myös mukava, että ihmiset pysyvät edes jotenkin ajantasalla kuulumisistani, vaikka en ole niin varma kiinnostaako ketään, oikeasti. Mutta mitä väliä, minä vain kirjoitan. Välillä saan myös itsestäni ja elämästäni irti hauskoja juttuja (!), se kuulemma naurattaa ihmisiä. Minusta on mukavaa ilahduttaa ihmisiä.

3. Millä nettisivuilla käyt kun olet netissä?

Minulla on ollut viimeaikoina aikaa ruveta netin suurkäyttäjäksi, jotain osviittaa saa tuolta sivun laidassa olevasta linkkilistasta. Sitten tietysti lehdet luen, käytän sähköpostia aktiivisesti ja pelaan. Google ja youtube on myös kovasti käytössä.

4. Onko sinulla omaa kotisivua netiss? ( blogia ei lasketa)

Ei todellakaan. Minulla ei ole edes lärvikirja -profiilia. Suojelen yksityisyyttäni, eikä kenenkään vanhan tutun tarvitse tietää, millainen epäonnistuja minusta tuli ;)

5. Osaatko puhua muuta kieltä kuin äidinkieltäsi? mitä muita?

Äidinkieleni on suomi, puhun myös sujuvaa ruotsia ja englantia, sekä ymmärrän näitä kyseisiä kieliä. Ranskaksi ja saksaksi osaan pari tärkeää lausetta, joita en tässä kerro, näitä kieliä en kuitenkaan ymmärrä. :)

6.Mitkä ohjelmat seuraat tv:stä?

Viitaten erääseen aikaisempaan vastaukseeni, minulla on tosiaan tällä hetkellä aikaa. Joten...
Telkkari on usein päällä, kun olen kotosalla sieltä tulee oikeasti aika hauskaa ohjelmaa, JIMiltä ja MTVltä. Salkkarit toki katson päivittäin. Teho-osasto, greyn anatomia, uutisvuoto, kotikatsomon sarjat, suojelijat.... lista jatkuu loputtomiin. Olen kyllä enemmänkin leffafriikki, joten usein on joku DVD, koneessa pyörimässä. Ulkoa toki osaan pelastajien ykköskauden jaksot, jotka omistan DVD-muodossa ja kakkoskauden jaksot, jotka omistan VHS-muodossa. ( Kyllä, osaan jaksot ulkoa, ne katsokaas rauhoittavat, niin ei sitten tarvii nappuloita napata niin kamalasti)

7.Hissi vai portaat?

Laiska kun olen niin hissi. Vaikka kunnon puolesta pitäisi käyttää portaita, se on tuo arjen hyötyliikunta joka jyrää. Olettekos koskaan nähneet ylipainoisia ankkoja, niin ette, koska ne katsokaa liikkuvat koko ajan. Uivat ja silleesti. Peläsyin muuten, kun töölönlahdesta löytyi ruumis, että ovatko minun pienet ankkani menneet nokkimaan sitä ja nyt ovat pieniä ruumisankkoja. Mutta luotettava taho kertoi onneksi, että eivät ankat tee sellaista, eivät kuulemma ole lihansyöjiä...
Asun muuten itse ensimmäisessä kerroksessa, joten hissimatka kestää pidempän kuin portaat.

8. Onnen ja epäonnennumero?

Se on se 12, se onnennumero, Epäonnennumero ei ole. Jos joku minulle tuottaa epäonnea, niin se olen kyllä ihan minä itse, ilman numeroitakin. Väsyneellä lanssarilla se oli vakanssinumero, minulla se on niin hitsin pitkä vakanssinumero, että se olisi hirveän hankalaa.

9. Haasta vielä tähän pienimuotoisen kyselyhaasteeseen kolme bloggaajaa.

Ongelma, minulla ei ole kolme tuttua bloggaajaa, tai ehkä juuri sen verran, mutta ne on niinkuin vastanneet tai vastaamassa jo. Ja sitten on pari, mutta ne vihaa tällaisia... Vastatkaa kaikki ketkä haluavat ja ilmoittakaa sitten minulle, niin käyn lukaisemassa vastaukset.

Mutta vastaaminen oli hirveän kivaa!
Toivotaan, että hyvät ilmat jatkuu ja pääsen vastakin jokapäiväiselle ankkakävelylleni. Tänään muuten ankat tuli ihan kosketusetäisyydelle, miesankka ja naisankka. Ehkä muistutan heitä jotenkin... :)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kerrohan Stadin Ankoille terveisiä minulta! :-) Ei olla nähty moneen vuoteen... ;-)

Anni kirjoitti...

Terveiset välitetään!
Ankkoja kannattaa tavata säännöllisesti, ne ovat niin mukavia otuksia, että siinä murheet häviävät. No kai sielläkin päin noita ankkoja on, jos ei muuta niin retki porkkalan niemeen ja ankkatapaamiset ovat taattuja!

Minna kirjoitti...

Minäkin mielelläni hissin valitsen portaiden sijasta. Riippuu toki myös kerroksesta minne on menossa. Jos täytyy mennä ensimmäiseen tai toiseen kerrokseen, yritän valita portaat. Nyt meillä on hissi kokonaan pois käytöstä taloyhtiöstä, eli täytyy odotella hissin huoltoa. Portaat ovat siis kovassa käytössä.