keskiviikkona, huhtikuuta 23, 2008

Työhakemus

Laitan tänne tällaisen avoimen työhakemuksen, koska siskoni väittää että uneni saattavat olla jonkinlaisia merkkejä mitä minun tulisi seurata. Olen nimittäin tässä parina yönä nähnyt unta olevani ambulanssitäti ja pari ihmishenkeä on pelastettu. ( Non-stoppina videoissani pyörivällä pelastajat kasetillahan ei ole mitään osuutta asiaan).

Eli nyt olisi hakusessa ambulanssihenkilön työ.

Ajokorttiahan minulla ei ole, mutta osaan kyllä ajaa autoa. Sitäpaitsi siellä ambulanssissa on aina kaksi ihmistä, kyllähän se toinen voi silloin ajaa. Oletteko muuten koskaan nähneet poliisin pysäyttävän ambulanssia ja tarkastavan kuskin ajokorttia... Niin jos aina ajaa hälytysajoa, ei kukaan mitään kerkeä kyselemään.

Koulutustahan minulla ei varsinaisesti ole. Olen kyllä lähihoitaja, mutta lasten ja nuorten kasvatus on tuo suuntaus. Mutta osaan minä silti pistää, kyllä meidänkin sitä piti harjoitella. Olen kuitenkin seurannut teho-osastoa, greyn anatomiaa, CSItä, hädän hetkellä, PELASTAJIA... että kyllähän sinäänsä homma on hallussa, ainakin teoriassa. Ja olen viettänyt kuukauden töölön sairaalassa.

Työstä johtuvia mielenterveysongelmia ei kohdallani tarvitse pelätä, kun minä olen jo valmiiksi vähän höpö, nappaan nappeja, käyn terapiassa ja olen sairaslomalla. Että yllätyksiä ei kohdallani tule.
Sitäpaitsi omakohtainen kokemus on apuna asiakastyössä, voi samaistua asiakkaiden ongelmiin paremmin ja ymmärtää. Voidaan sitten vaikka yhdessä asiakkaiden kanssa vertailla erilaisten nappien vaikutusta.

Olen auktoriteettikammoinen, joten minussa on hyvää esimiesaineista. En pelkää ottaa ohjia käsiini ja johtaa tilannetta ( koska kukaan muu ei kuitenkaan osaa tehdä niin hyvin kuin minä)

Minulla on erittäin lämmin suhde ambulanseihin ja niihin vaatteisiin. Etten sanoisi pakkomielteinen riippuvuussuhde.
Joten työajat eivät ole ongelma, voin vaikka muuttaa asumaan ambulanssiin, jos saan ottaa kissani mukaan. Ja heille varmaan teetetään omat ambulanssivaatteet. Sitäpaitsi kissoista on hyötyä, heidän kynsiensä toimesta suoniyhteys löytyy milloin vaan.

Että kyllä näillä meriiteillä pitäisi työtä irrota. Kaikki joiden kiinnostus heräsi ( siis ambulanssien kanssa tekemisissä olevat) ottakaa yhteys allekirjoittaneesen.

Homssu

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No perkele, harmi kun tuo meidän "kesurirekry" on jo hoidettu. Olen meinaan nähnyt aikamoisen kasan työpaikkahakemuksia viimeisen reilun puolen vuoden aikana, ja tämä teki selvästi vaikutuksen! ;-)

Anonyymi kirjoitti...

No harmi... Onneksi olen höpösairaslomalla suurimman osan kesää...
Mutta luvallani saat tulostaa hakemukseni ja esitellä sitä typerille hakijoille ja opettaa millainen sen hakemuksen olla pitää!