lauantaina, heinäkuuta 12, 2008

Synttärit

Minulla on tänään synttärit. 29 vuotta tulee täyteen, oikeastaan se tulee täyteen vasta vähän vajaa puolenyön, mutta kuitenkn.

Olen syntynyt torstaina 12. päivä. Koska syntymiseni tosiaan tapahtui paria minuuttia vaille puolenyön ( ja nopeasti tapahtuikin), ovat siskoni joskus vitsailleet, että olen tainnut saada jotain vaikutteita perjantain 13. päivän puolelta. Mitä lienevät tarkoittaneet.

Pidin pienet syntymäpäiväkestit, siskoille tilpehööreineen ( miehet ja lapset)

Moniin vuosiin en olekaan syntymäpäiviäni juhlinut mitenkään, joskus 8 vuotta sitten on ehkä vähän juhlittu. Ainakin silloin oli juhlan tynkää kun täytin 18 ja pääsin baariin.

Nyt siis kuvia lahjoista lähinnä. Olen innoissani, koska siitä on niin monta vuotta, että olen saanut näin paljon lahjoja :)




Tämä on tätini lähettämä ja tekemä tontun pää. Se on savea ja roikkuu seinälläni. Sen nimi on Repsu. Minulle erittäin sopiva.



Tässä on ihana isokarkkisäkki. IHANAA! Tobleronea ja daimia, ihanaa!



Ja tässä on uusi parveke. Siis se itse parveke on sinäänsä vanha, mutta nuo kalusteet ovat uudet. Ihana vaaleanvihreä pikkupöytä ja tuoli. Vaaleanpunainen matto. Pinkit tuikkukupit ja kaunis punottu kukkalaatikko, jossa on punaisia ja valkoisia kukkia.

Ihanaa, ensimmäisen kerran minulla on parveke. Tai siis kalusteeet.




Tässä taasen on kuva, joka on mielenkiintoinen. Se on lasikulho, joka on täytetty juustonaaksuilla ja sekaan on laitettu pieniä välkkyviä muovisia "jääpaloja" Pimeässä se näytti tuolta. tai oikeastaan hienommalta, koska se välkkyi. Se ei siis ollut lahja, vaan kuului tarjoiluihini.

Tässä vielä yksi pieni vieras, joka löysi välittömästi ambulanssikokoelmani :)
Kiitos kaikille, jotka ovat onnitteluin ja lahjoin minua muistaneet. Vielä on yksi lahja saamatta, sillä satun tietämään, että minulle on Ameriikasta saapumassa paketti.
Tämä merkitsee minulle enemmän kuin uskottekaan.
Vähän on vaan tunteet ja olo hieman hakusessa kun on tuo lääkkeenvaihto päällä.
Mutta SUURI KIITOS!
Haleja!
edit: Ostin itselleni synttärilahjaksi kauan haluamani Markku Pölösen elokuvan Lieksa!
Siinä elokuvassa on jotain niin pysäyttävää ja kaunista, että en voi sitä sanoin kuvailla.
Ja se tunnari; kiss while your lips are still red, on jotan sanoinkuvaamattoman kaunista. Se koskettaa jonnekin niin syvälle, että melkein kipeää tekee.

15 kommenttia:

Rusakko kirjoitti...

Vielä kerran lämpimät onnittelut ja hali!

Sitten vaan kylmää juomaa, juustokoukeroa ja pala daimia tassuun ja ulos nauttimaan uudesta entistä ehommasta parvekkeesta!!

Parveke oli vähän niinku pikatuunaus huussista huvila :)))

Anonyymi kirjoitti...

Tolla parvekkeella on varmasti ihanaa istua lukemassa ! Mihin ilmansuuntaan se on ? Hauska ajatella sinua siella nauttimassa auringosta ja kesasta ! Tikke

Anonyymi kirjoitti...

PALJON ONNEA! =)

Nina

Villakettu kirjoitti...

Onnea vielä täältäkin! Mukavaa että tykkäät uudesta parvekkeesta :)

Anni kirjoitti...

Kiitos, kiitos kaikille ja paljon haleja!
ja tuo parvekehan on etelään, ninkuin kämppäni kaikki ikkunat, joten aurinkoa on, välllä vähän likaakin! :)

Prisca kirjoitti...

mauahtavaa!!!Ihanaa syntymäpäivää näin myöhästyneenä!!!Eikös sulla olekin ihanat siskot!!!ja niiden tilpehöörit.

Anni kirjoitti...

Kiitos Aurinko ja kuu!
Terveisiä sinun tilpehööreille! :)

hekku kirjoitti...

Myöhästyneet onnittelut!
Parveke on ihana! Ja se juustonaksukippo ihan hervoton!!! Pakko yllättää lapset joskus samanlaisella :)

Anonyymi kirjoitti...

Myös lyhyeltä ulkomaankomennukselta palannut väsynyt lanssari onnittelee!!! :-) Eikös Naiset ole aina 25V??? ;-)

Punavius kirjoitti...

Onneksi olkoon! Sulla näytti olevan ihanat synttärit. :)

Tuo juustonaksukippo on kyllä mainio. Mukavaa oleilua uudella parvekkeella! :)

Anni kirjoitti...

Kiitos onnitteluista Hekku, Stende ja Punavius! Kyllä tuo juustonaaksukippo olikn menestys tai lähinnä sen sisältö....
Ja Stende, minulla ei onneksi tuota 25-rajaa ole. paljon mukavampi olla vähän vanhempi. Ja niin kauan kun alkossa yms. kysytään papereita on kakki ok.

Anonyymi kirjoitti...

Äitini on kasvattanut minua niin että Nainen on aina 25v. Ja minä olen aina antanut hänelle 25v kortti kun hänellä on ollut syntymäpäivä. Minulta ei ole koskaan kysytty papereita Alkossa, eli olen vissin todella vanhan (ja ehkä kenties ennen kaikkea väsyneen) näköinen? ;-)

Anni kirjoitti...

Niin onhan se kauniisti ajateltu, mutta ekös siinä tule sellainen tunne, että on jo niin vanha, että kukaan ei kehtaa sanoa.
Ja ikähän on vain numero.
Osan ajasta olen 15-vuotiaan tasolla ja osan 50-vuotiaan tasolla..

Anonyymi kirjoitti...

Varsin myöhästyneet onnittelut. Olet ostanut itsellesi täydellisen lahjan. Lieksa! vain on niiin hyvä :)

Anni kirjoitti...

kiitos onnitteluista Margaret!