sunnuntaina, elokuuta 17, 2008

Huono päivä

Tänään on ollut huono päivä. Oikeastaan se alkoi jo yöllä, oli siis huono yö. Nukuin kylläkin, oikein sikeästi ja näin toki mitä kamalimpia painajaisia. Oli sotaa, oli yliluonnollisia asioita, kuusipäinenkäärme ja hirveitä perheriitoja.
Aika vakikamaa.
Alitajunnastahan nuo aiheet pursuaa ja kyllä minä tedän miksi, mutta niille asioille ei nyt paljoa voi.
Tuollaisten pahojen öiden jälkeen, on minulla ikävä tapa jäädä huonoon fiilikseen kellumaan koko päiväksi.
Mikään ei oikein auta.
Mitä silloin kaipaa, sitä, että saa valittaa ja joku joka sanoo, että ei se haittaa, kaikki menee hyvin ja sä selviät.
Kissat vaan on hiukan huonoja puhumaan.
Siispä käytän nyt hyödykseni internetin ihmeellistä maailmaa.
Jotta asiat olisi yksinkertaisempia lukea, kerron ne ranskalaisia viivoja avuksi käyttäen.

- Tänään olen ruma ja lihava. Jalat on pelkkää selluliittiä ja tissit ovat kutistuneet olemattomin.

-En osaa pukeutua ( siis tottakai osaan pukea), mutta kun en halua enää käyttää mustaa ja kaappini on täynnä värikkäitä vaatteita, tuntuu, etten mitenkään osaa niitä tyylikkäästi yhdistellä. Näytän aina aivan kamalalta ja tyhmältä. Tyylikkyys ja se seksikkyys, jota joskus saattoi havaita, katosi mustien vaatteiden myötä.

-Raha, ainainen huoli.

-Työ, ahdistaa.

-Elämäni on mitään sanomatonta ja olen yksin. Minulla on kaksi siskoa ja todistetusti heidän elämänsä on paljon parempaa kun minun. Molemmat ovat onnellisesti naimisissa ja molempien blogeilla on hurjasti enemmän lukijoita kun minun typerällä blogillani. Olen siis saanut jämägeenit, olen kävelevä katastrofi.

-Minun elämäni rakentuu suurimmaksi osaksi mielikuvtushahmoista ja internetistä.

Tässä nyt jotain pientä.Vaikka minulla on kaksivuotissuunnitelma, niin aina välillä se unohtuu. Kaksivuotissuunnitelman sisältää kaksi vuotta toipumista. Sitten katsotaan asiaa uudelleen.
Silti on paska päivä.
Niin viitsisikö, joku nyt ystävällisesti tuonne kommenttipuolelle, kommentoida, että kaikki menee hyvin jne.
Kun kissat ja minun mielikuvitushahmot, eivät ole kamalan vakuuttavia.

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sinulla on todella huono päivä. Niitä on, mutta sen jälkeen tulee parempia päiviä. Joten ole vaan rohkeasti huonolla tuulella jos siltä tuntuu, huomenna on asian paremmin. The only way is up! :-)

Prisca kirjoitti...

novoi...kaikki menee hyvin...ja kyllä se siitä.Pahat unet ja varsinkin kun ne jäävät vellomaan päiväksi,saavat ikävää jälkeä aikaiseksi.Jos luet tämän päivän postaukseni voit ehkä hymyillen todeta,ettet ole ainoa.

Anonyymi kirjoitti...

Lainaus: Niin viitsisikö, joku nyt ystävällisesti tuonne kommenttipuolelle, kommentoida, että kaikki menee hyvin jne.

Tässä se tulee: Kaikki menee hyvin jne. ;-)

Joo, kaikilla on huonoja päiviä (minulla tänään) ja ne kuuluu valitettavasti elämään. Kun pääsen kotiin, meinaan kaapata jonkun kissoista kainaloon ja otan kissaterapiaa koko rahalla (kissanruoka on pirun kallista).

Ei sisäisen rauhan saamiseen aina sanoja tarvita, joskus pelkkä purina riittää.

Nyt lopetan julkisen hempeilyn, ettei katu-uskottavuuteni kärsi liikaa.

Tsemppiä.......

Anonyymi kirjoitti...

Usko pois, kaikki menee hyvin jne. Toivottavasti tänään on jo parempi päivä. Tsemppiä!

Anni kirjoitti...

Stende, aurinko ja kuu,wäiski ja Margaret: kiitos kannustuksista, nyt on jo taas paremmin.
Ja wäiski, katu-uskottavuutesi meni jo kun, aloit lukemaan tätä blogia...

Anonyymi kirjoitti...

Lainaus: katu-uskottavuutesi meni jo kun, aloit lukemaan tätä blogia...

Pahus. No katu-uskottavuus on mennyt ja paluuta kulmien kingiksi mahdotonta. Voin siis hyvillä mielin jatkaa häiriköintiä täällä. ;-)

Anni kirjoitti...

Wäiski:Jep!