lauantaina, elokuuta 01, 2009

mulle riittää kun...


Tottakai ihmisellä on unelmia ja on hyvä ollakin. On minullakin, se ihana ullakkohuoneisto tai oma maalaistalo, jossa saisin elää vapaana taiteilijana ja pitää luomu tilaa.

Ja se lottovoitto olisi kiva, niin ei tarvitsisi murehtia raha-asioita. Se kun on niin turhaa energiaa vievää. Jos voittaisin lotossa, maksaisin siskojeni asuntovelat pois ja ostaisin tädilleni uuden auton. Ainakin ensiksi ja sitten oman kämpän.


Mutta, nyt eletään tätä päivää, on tämä realistinen elämä.

Mikä siinä riittää? Riittää, että on tyytyväinen elämään.


Mikä minulle riittää?


-Minulle riittää, kun saan aamuisin herätä ilman että ahdistaa niin, että haluaisin vain nukkua tai kuolla.

-Minulle riittää kun on edes sen verran rahaa, että pystyy maksamaan laskut ja ostamaan ruokaa ja ehkä joskus jonkun uuden leffan, eikä tili ole kamalasti miinuksella sen jälkeen

-Rauhallinen koti

Nämä kolme asiaa riittävät minulle, jos ihan ruohonjuuritasolle mennään.


Sitten on tietysti extra-elämänlaatua nostavia asioita.

- Työ

-Kunnon telkkari ja kotiteatteri :)

-Terveet kissat

-Kaunis koti

-Ystävät

-Extra raha

-Hyvät unet

-Joku mukava tietty ihminen, jonka kanssa synkkaa

-Hyvä ruoka

-Ambulanssit

-pii-paa autot yleensäkin


Kyllä tämä minulle riittää, silloin on kaikki oikein hyvin.

3 kommenttia:

villasukka kirjoitti...

Kyllä meillä jokaisella on ongelmia ja niistä on pyrittävä selviytymään jollain keinoin.

Anonyymi kirjoitti...

Ihana kuva, oot NIIIIIN kaunis!!!

Nina

Anni kirjoitti...

Villasukka: Jep!

Nina: Kiitos, mutta valokuvasta saa vaikka mitä aikaan kun vähän muokkaasitä.... ;)